132

Känner att min bloggning suger, ska försöka leta fram min överföringssladd nån gång i veckan.
hoppas på resultat, men jag tror inte att jag kommr hitta den, men ändå.
har saknat min kamera svin mycket, och speciellt på "fester" och "evenemang" ..
Igår började ju skolan, gick ganska bra..
fick veta att jag blev nästan godkänd på spanska, skulle bara träna på två saker.
imorgon är ju skola och sen så ska jag och EmmaE plugga, jag ska fan plugga så det rycker!
Go lisa!

men nu ska jag ta och kolla facebook och bestäma kläder inför imorgon..
annars så kommer jag komma försent till skolan pga att jag inte kunde välja kläder, haha!
ses!

Kommentarer
Postat av: nellie karlsson

fina blogg! :D

2011-11-08 @ 22:43:21
URL: http://feliciaochnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0