Arvidsjaur..

Hejsan!


nu sitter jag hos pappa och har nyss käkat kebabrulle, onyttigt!
men hur gott som helst!
ikväll ska jag, pappa och nong bara mysa på och äta onyttiga saker.

igår var typ den bästa kvällen ..
vi hade det sjukt roligt och otroligt mysigt..
vi gick i skogen kring 10 och det var helt svart, läskigt!
sen efter det åt vi tårta och gjorde massa andra saker.
det var meningen att jag skulle sova där men jag for hem med felicia och fanny..
för annars hade det blivit så jobbigt med att hinna med bussen hit..

men nu ska jag kolla facebook och äta lite onyttigt!
ses!


Kommentarer
Postat av: SAGA

Så, kolla om ni är med i veckansblogg!

2011-11-03 @ 19:56:44
URL: http://sagal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0