Lucia ?

Hej för det första hur stavar man "Lucia" ? stavar men det så eller på något annat sätt .. Jag har i alla fall blivit uttagen för att spela gitarr på lucian känner mig grym!
Har fått låten -------> http://www.youtube.com/watch?v=hb2YSAVHmIE humör=TAGGAD !
Jag har inte bloggat på länge jag har nämligen fallit för en kille och han fånga mig ! Så jag har inte orkat blogga när jag bara tänker på han hela tinden .. men nej nu vill jag ha sommar för jag orkar inte med hösten jag vill bara hoppa över vintern och våren så sommaren kommer igen ! I helgen ska jag till ungdomsmotagningen haha .. ja det var väldigt vad min vecka vart uppbokad då .. Det kommer la några människor och gör mig sälskap i veckan så då löser sig livet ! 
det var allt just nu jag drar till gymmet hörs sen kram kram !
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Melinda

John Lennon sjunger den låten, yeah :D

2011-11-22 @ 17:10:42
URL: http://snelahezt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0